fredag

Jogodmorgonjo!

Då va det fredag.. har just käkat frukost.. Oliver fick en smörgås å en tallrik gröt.. gav honom surmjölk att dricka för å se va han tyckte om det, å jäklar vad jag skratta! han drack två klunkar, sen titta han på flaskan å fick till världens rysning!

Haft ännu en bra natt. Han har sovit hela nätter i över en vecka nu.. eller han vaknar till en gång å då lyfter jag över honom i vår säng så somnar han om direkt.. skööönt!
Dock har jag varit tröttare än tröttast den här veckan, men det beror väl på att jag inte är van vid så mycket sömn!

Nu ska vi göra oss i ordning för att åka upp å hämta Madde å mitt ena gudbarn Alfons. Sen åker vi ut till Bolstaholm i Geta där vi ska möta upp Jonna, Felicia och mitt andra gudbarn Cecilia!

Pusshejses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0