åhåå

Jomenhejjo!

Jag hade ju en blogg... blivit lite lätt bortglömd! Eller jag har nog tänkt blogga flera gånger men inte orkat starta upp datorn eftersom man ändå inte får ha den ifred! (nån som börjar på O å slutar på liver tycker det är fruktansvärt kul med alla knappar)
Men ÄNTLIGEN har det ju kommit en app till mobilen, så nu kanske jag blir lite flitigare igen!

ska se om jag lyckas få det här inlägget publicerat.. får jag det så skriver jag ett ordentligt inlägg imorrn om allt som har hänt sen i maj då jag skrev senast! :) ligger nämligen i sängen nu å trängs med mina två män.. den mindre av dom tar upp lika mycket plats som fyra fullvuxna karlar + att han har sina fötter upp i ansiktet på mig.. så dags å flytta över honom till hans egen säng så jag också kan få sova!

Pusshejses

Kommentarer
Postat av: Jenna

KORS I TAKET! :D

2012-09-20 @ 23:54:53
URL: http://jennaerika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0