ååå ännu en....

du heter:

Mathilda Elisabeth Blixt

smeknamn:
Märta, Mudden, Mathis, Thilda

låt som när du är ledsen sörjer till?
Härlig är jorden, Blott en dag, Ovan där

beroende av:
Kaffe & tobak

vad tror folk om dig?
att jag bestämmer över Danne, att jag är en ragata.. m.m..

stämmer det?
säkert..

vad får du oftast komplimanger för?
ööh.. inget..

hur imponerar man på dig?
jaadu.. genom att va sig själv..

brukar du skratta för dig själv?
jajamän..

vad står det i ditt senast inkomna sms?:
"Hjärtat mitt! Hoppas han sover gott inatt också då =) hamnar m och spela jag =/" (Råni)

var bor du?
Askuddsvägen

trivs du där?
Jo jag älskar lägenheten trots att d bara är en stökig tvåa.. men det är alldeles för lyhört!!!

hur svarar du i mobilen:
Aa det är Mathilda, hallå, jao

vem ringde du senast?:
Madde

vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Att hon sku hoppa i duschen för nu var maten förberedd

antal timmar sömn inatt:
ca 7-8

sov du ensam:
Nej, Danne bredvid å sen vid 5 kom Oliver också..

brukar du komma i tid:
Jaa!! Jag hatar att vara sen och hatar när andra kommer sent också!!

hur känner du dig nu:
Trött, uttråkad å pisshumör!!

vanligaste färg på dina kläder:
svart!!

vad tycker du om fötter:
Mina egna är fula.. älskar att pilla på andras fötter, typ klippa naglarna, peta tånaglar å bara studera dom.. i min förra telefon har jag massa bilder på fötter.. hahaha..

vad saknar du:
pappa

hade du en bra kväll igår: Jo medan vi fortfarande va hos Madde å Kaggen så.. sen somnade både Oliver å Danne så jag hade inte sååå kul..

favorit dryck på morgonen:
Juice & kaffe

när brukar du oftast gå och lägga dig:
nu det senaste har det blivit runt 23..

är du blyg?:
Njae.. i vissa situationer kanske..

sysslar du med någon idrott: inte numera tyvärr.. har ridit å spelat fotboll en gång i tiden..

tror du på kärlek vid första ögonkastet:
säkert..

har du spytt offentligt:
oh ja..

vad skulle du göra om du vore kille för en dag:
Vara sexuell!!!!!!!!! å pissa..

är du nöjd med ditt liv:
aarå..

är du bortskämd:
ja av pappa..

vad gör du i morgon:
leker me Ollie, lagar mat, fackstyrelsemöte på kvällen

vad är det värsta du vet?:
råttor

har du bra vänner och äkta vänskap?:
Ja några få

vad är det finaste du fått:

Ollvert!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0