stan

Johejjo!!

Då har vi varit hemma snart en vecka.. sku bra ha kunnat stanna kvar i Borås ett tag till, men var nog ändå rätt skönt att komma hem..

Olivers kakkande har fortsatt.. idag har jag dock bara bytt en enda bajsblöja, hoppas det svänger nu!!

Var till rådgivningen i torsdags.. fick läkartid både för 6 månaders kontrollen + hans eksem + diarrén..
han hade bara gått upp 300 gram på en månad å växt 5 millimeter.. =/ så jag var inte så glad.. är nojjig så det räcker över amningen, men Janica försökte lugna ner mig så gott hon kunde.. men ska få väga å mäta honom igen om två veckor när vi ska dit..
sprutor fick han också.. han verkar ha reagerat mycket bättre den här gången än sist.. skönt!!
Har haft två helt okej nätter nu också, skönt det med!! Igår sov vi till 8.20 å idag till 9.15!!! tackarr!!

Tog en familjedag på stan idag.. var och fixade lite presenter till 50+50 kalaset som är ikväll.. tyvärr blir jag hemma.. var meningen att kusin/gudmor Johanna sku vara barnvakt, men vi hade så få kuber med mjölk i frysen och det går inte riktigt att pumpa längre, så jag blir hemma och myser med Oliver och Johanna istället.. eventuellt att jag far ut en sväng när Oliver har somnat.. får se lite..
Var också till Dinos och käkade lunch tillsammans med Biggie.. servitören kom och sa att det var dags för soundcheck så att vi var beredda på det.. men vi hann börja äta innan dom började och det hördes inte så farligt in dit vi satt.. men precis när vi var klara och sku gå, dåååå jävlar börja dom ordentligt.. så riktigt bra timing!! =)

Är förresten rätt nöjd med mina inköp i Sverige.. köpte 3 par jeans.. förut drog jag 30-31 i midjan, nu har jag 28 + bälte.. å vikten har förändrats ännu -1 kg.. hoppas bara jag lyckas hålla det här när jag slutar amma.. för tror mest att det är tack vare amningen jag har gått ner alla kilon å minskat i storlek!!

Å så har pappa köpt en sulky åt Oliver idag som vi kan ha med till Mallorca i augusti + att vi slipper ha med oss vagn ner till Borås nästa gång vi åker..

Nu tuttar pojkarna och jag tror jag ska slänga mig bredvid och stänga fast ögonen en stund jag me!!

Pusshejses!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0