uppdatering..

Johejigenjo!!

Min bebis är konstig!!

Dom nätter som han har sovit dåligt så sover han knappt nåt på dagen..
Men som nu, när han har sovit jättebra inatt så har han snart sovit 3 timmar!! Tycker ju att det borde vara tvärtom.. men inte han tydligen..
Måsta just klä av honom för drog in honom för en timma sen då han började gråta ute på balkongen, så tänkte att nu vaknar han.. men nääääe.. ytterligare en timma här inne..

Frick!! Jag drömde om dig inatt!! =P

Har just ätit lunch å nu ska jag njuta av ännu en kopp kaffe med laktosfri mjölk eftersom min mage ännu en gång har börjat säga ifrån om mjölkprodukter.. går i perioder det där.. har legat flera kvällar här å knappt kunnat röra mig pga magsmärtor.. suck..

Pusshejses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0