packa

Jomorjensjo!!

Haha, såklart bara för att jag skrev om superbra dagar så var igår inte en sådan dag.. Den var inte outhärdlig, men jag hade en mycket, mycket trött bebis..

Natten till igår vaknade jag två gånger av att han låg å sparkade å "pratade".. först vid 2-3 och sen mellan 5 & 6.. så han sov nog inte så mycket den natten och det märktes klart och tydligt igår!!
För när han är för trött så sover han inte på dagen heller.. han sov en timma i vagnen, var vaken ca 45 minuter, sov 20 minuter till.. var vaken nån timma me endast gnäll.. sov 10 minuter i min famn.. var vaken och gnällde.. men sen kom ju bästa pappan hem så där vart det en powernap på ungefär en timma..
Sen skickade jag iväg far & son till farmor & farfar å så öppnade jag fönstret å kröp ner under täcket å tittade på tv.. då i måndags när jag sov en stund så kunde jag ju inte somna på kvällen, så låg bara å myste igår..

Likt alla kvällar var Oliver på sitt bästa humör vid 21-tiden.. (eftersom dom kom hem först då).. annars brukar vi klä av honom att han får ligga i bara blöja eller helt naken mellan 20-21 för då är han som nöjdast, likaså igår..
Läggningen gick över förväntan som den senaste veckan, låg å prata lite å nästa gång jag titta in sov han som en gris..

Nu ska jag sätta igång att packa, åker ju äääääntligen till Borås imorrn!! =) hoppas det inte gungar på båten och att väglaget & vädret inte är alltför jävligt ner, sitter på helspänn ändå!!

Pusshejses

Kommentarer
Postat av: Johanna

Omväxlande skall det vara tydligen:P



Hörrö du jag måste lag a mig upp på en kaffe någon dag som vi sa. Får bli nästa vecka, jag jobbar nätter nu så. Men skall nog ta min röv och masa mig till er :)

2012-02-20 @ 21:19:59
URL: http://johannarosenberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0