Borås

Jomenhejjo!!

Nu är vi nere i Borås.. har haft det jättebra, som vanligt..
Vääääldigt jobbigt dock när Danne åkte hem till Åland i torsdags, satan vad jag grät.. Men oj vad glad Oliver blir när vi skypar på kvällarna!! Armarna går som en väderkvarn!! =)

När Danne var nere tog vi det mest lugnt, Oliver var trött efter resan så vi gjorde inte så mycket..
I fredags var pappa, Tiina, Oliver och jag till Ullared.. så nu har vi fryspåsar så vi klarar oss.. =)
Vart två FULLA kassar för endast 1500 kronor!! I like!! (inte bara med fryspåsar då..)

Luften måste vara bättre här för Oliver sover som en stock på dagarna ute.. häromdagen sov han 3 timmar i ett streck, igår 2,5 å nu har han snart sovit 2 timmar.. hemma brukar han alltid vakna till så jag måste gunga vagnen..
Hans och min hy tycker däremot inte om den här luften.. vi e torra som fnöske båda två.. men hans öga som har geggat ända sen han föddes har mitt i allt slutat gegga..

Å nu dom senaste dagarna har hans mage haft nåt fel.. så fort han har ätit har han skitit.. å idag har han skitit tre gången trots endast en matning.. =/
Ringde min privata rådgivningstant Lissu igår, men hon sa att eftersom han är som vanligt så är det inget fel.. men jag ringde ändå till rådgivningen imorse och hörde vad dom tyckte.. hon tyckte att jag skulle hålla koll i munnen, för det kan mycket väl vara nån tand som är på väg.. men inte ser jag nånting..
Nå han är gladare än gladast, så han lider väl inte av det i alla fall.. å det kommer inga mängder utan bara massa blöta pruttar typ.. idag är det lite bättre konsistens än vad det var igår då det mest var vatten typ.. så nu vet ni det.. =)

Men som sagt, Oliver har skött sig exemplariskt här nere.. knappt nåt gnäll alls.. tänker nästan ibland att vi har en FÖR snäll pojke.. =P.. haha, är han gnällig är det inte bra och är han för lugn är det inte heller bra, man är aldrig nöjd.. =P

Nu väntar jag på Freddie som ska komma över å snacka lite skit och äta lite lunch.. imorrn ska vi ner till stan så jag får lite kläder till min äckliga kropp.. usch vad jag inte trivs i den här kroppen!!
Nån som har nåt bra tips på hur jag ska få bort det sista av gravidmagen???? för resten av kroppen har tightat till sig riktigt ordentligt så byxorna bara hänger som nå värre säckar..

Pusshejses


Kommentarer
Postat av: Jenna

Går det inte att hitta hondär Olgas mag-coaching grejs nånstans då? :)

Eller kanske plankan?

2012-02-29 @ 12:02:16
URL: http://jennaerika.blogg.se/
Postat av: johanna

exakt tänkte på olga! Hon e grym! Hon kör mkt med plankan!!:)

2012-03-01 @ 21:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0