sparkelispark

Johäääj!!

Då var jag ledig IGEN!! Tre dagar.. =) väldigt skönt att bara få vara å förhoppningsvis slippa sammandragningar... brukar slippa dom när jag är ledig..
Men nåt jag inte vill slippa är alla rörelser jag har börjat känna.. kände det för första gången för 2 veckor sen tror jag.. trodde först det var gaser, men det var väldigt konstiga gaser tänkte jag.. satt här i soffan och kände nån konstig bubbla och sa till Danne att va fan var det där för nåt??
Nu har jag lärt mig känna igen dom där rörelserna och vad lugnande dom är. Jag vet ju att mini-Åbbe lever i alla fall.. =) Igår höll den på flera gånger under dagen å sen när jag kom hem och slappnade av höll den på jättemycket å inatt med när jag vaknade av att jag var helt igenstockad i näsan kunde jag inte somna om för att det rörde sig så mycket i magen.. =)

Häromkvällen var vi till stan och köpte glass och gick en bit.. på vägen tillbaka till bilen svängde vi in på Kappahl och köpte dom första kläderna.. =) Kändes lite tidigt, men va fan.. iih dom är så små!!

Btw, jag vaknade idag av att posten kom.. gick upp och tittade, å där låg brevet från skolan.. å som vanligt är jag förjävla värdelös att jag inte slipper in.. tyckte det kändes så bra på urvalet, men nääe.. jag är dömd till att bli en sur gammal kassatant på Mattssons för resten av livet.. satans roligt..

Imorgon ska jag upp tiiiiiidigt.. för vid 6-tiden ska jag vara ute i Tjudö.. ska va me mitt älskade gudbarn hela dagen.. hade planerat att fara till Lilla holmen och ha lite picknick, men verkar inte riktigt som att vädret tillåter det, så nu funderar jag på Mariebad istället.. får se vad vi hittar på.. mysigt ska det bli i alla fall.. =)

Nu ska jag slänga ihop en blåbärspaj å sen ska jag göra ett försök att laga köttfärssås.. =/ antagligen kommer jag börja må illa, men jag tänker ge det ett försök i alla fall.. börjar bli jobbigt att leva på korv å kyckling.. blir lite enformigt..

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Emma & Theo

Visst är det en känsla att köpa dom första kläderna :D & jag saknar nog det där mysiga med graviditeten såsom rörelser :') . Dom har lovat regnfritt i morgon i alla fall. kram till dig o maageeeen

2011-05-13 @ 13:16:37
URL: http://littletoddler.blogg.se/
Postat av: Emilia

vad mysigt! När är det bf? Kram

2011-05-13 @ 14:38:17
Postat av: Mathilda

Har bf den 25 september.. så det är tyvärr ett tag kvar.. tycker Skurt kan komma ut nuu!! =)

2011-05-13 @ 16:47:00
URL: http://muddens.blogg.se/
Postat av: marianne

Hej, kul att du bloggar! Och grattis till graviditeten :)

Inte tycker jag att du verkar vara så sur där i kassan heller!

2011-05-30 @ 12:25:38
URL: http://mariannek80.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0