12-20

Hejhej!!

Då var det dags för jobb igen då.. Var hemma igår pga stegring + att jag inte hade sovit på hela natten för jag hade så satans ont i magen.. eller ont å ont.. den va stenhård och tung..
Helgen som var lyckades jag vara på bra humör heeeela helgen!! har inte hänt på flera månader.. va till å me en sväng till Arken för första gången sen i mars.. helt okej, men jag vart ju såklart sjukt trött bara vi kom in där.. =P va så lycklig över att jag inte låg å sov klockan 12, men det var nog nära.. =P
I måndags var vi på förberedelsekurs igen.. denna gången om själva förlossningen och var upp till BB och tittade.. nästa kurs e på måndag, om amning, men jag tror jag skiter i å gå dit.. det var inge kul på dom där kurserna.. å jag förstår inte hur jag ska kunna gå en kurs i amning.. tror nog att det kommer av sig själv när bebisen väl kommer.. + att man får hjälp på BB me amningen så.. jobbar å tjänar lite pengar istället.. =)
Insåg nyss att jag har bara 14 arbetsdagar kvar innan jag har semester.. =) satans fint..
Mamma kommer den 6 juli å stannar till 13.. den 13 kommer pappa, Tiina, faster & farbror.. den 15 åker dom tillbaka och jag åker me.. så Danne får köra ner till Borås själv helgen efter när han får semester..
Vet inte hur jag ska klara mig utan honom i en hel vecka, men det får gå bara.. blir ju bortskämd av pappa så.. =P
Har nog bestämt vagn nu som inte kostar 9000 som den första vi kolla på.. men den här vi har bestämt oss för nu är nog helt okej, ser bra ut och enligt pappa var den stabil å hela köret.. så bilen blir full hem till Åland sen när jag har varit ner till Borås och fått alla grejjer.. =)
Nu ska jag fara på jobb 12-20.. fy fan.. likadant imorrn + kalas för Ida efter..
Pusshejses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0